čtvrtek 21. června 2012

Kuřecí nudličky v kokosovém mléku s bulgurem

Před pár dny jsme měli ve škole na oběd bulgur a hrozně mi zachutnal, tak jsem pro něj hnedka pelášila do zdravé výživy ;D. A to bych nebyla já, kdybych tam zase neutratila polovinu svého kapesného ;D K tomu bulguru jsem si navíc koupila celozrnné placky, špaldové rohlíky, cizrnu, a jako milovník kokosu také kokosové mléko. a taky kokosový olej ;) Tak jsem samozřejmě musela hned dneska něco otestovat ;)

INGREDIENCE
- 1 šálek bulguru
- 2 šálky vody
- Sůl
- Kuřecí prsa
- Kokosový olej
- Kokosové mléko
- 1 lžička šťávy z citronu
- 1 lžička mletého zázvoru
- 1 lžička kari koření
- Mandle / kešu oříšky

POSTUP
1) Bulgur nasypeme do kastrůlku a zalijeme 2 hrnky vroucí vody, trochu osolíme, zapneme pod ním sporák a od počátku varu vaříme 2 minuty
2) Bulgur odstavíme, přikryjeme utěrkou a necháme 20 minut dojít
3) Kuřecí prsa nakrajíme na nudličky
4) Na pánvi rozehřejeme asi lžíci kokosového oleje
5) Přidáme maso, osolíme, přidáme kari, zázvor a oříšky a necháme maso, aby bylo hotové :D (divná věta, ne?)
6) Zalijeme kokosovým mlékem, přidáme šťávu z citronu a necháme chvilku povařit
7) No a dál? :D Ham Ham Ham! :D

A jinak, jste taky kokosoví závisláci jako já? ;D

5 komentářů:

  1. ty tady máš vždycky takový dobroty!:) bulgur jsem ještě nikdy nejedla, musím ho zkusit:) a kokos a všechno kokosové prostě miluju:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D bulgur určo ochutnej, je to skvělá rychlá zdravá dobrota :D Dá se dělat i na sladko a chutná podobně jako rýže :)

      Vymazat
  2. kokos mám moc ráda :) ale ještě nikde jsem nenarazila na kokosové mléko, jakmile ho zahlédnu tak ho hned koupím !:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda že vím že nejsem jen já takovej kokomaniak :D To mléko se dá koupit skoro všude, já jej kupuju v bille, takovou malou plechovku za nějakých 20 kč :) Ale dá se vyrobit i doma, ze strouhaného kokosu, tak možná někdy přidám recept :)

      Vymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D