pondělí 30. července 2012

Kuřecí maso s mrkví a kuskusem

Na mrkev mám hrozné vzpomínky, a to jako obvykle ze školní jídelny. Nevím, jak to dělají, že dokážou tolik dobrých ingrediencí tak nehorázně zprznit :D Já miluju třeba mrkvovou polévku, buchty, nebo třeba tenhle recept. Tak to zkuste ;)
INGREDIENCE
- 150 g kuřecích prsou
- 2 mrkve
- 1 lžíce olivového oleje
- 1 lžička javorového sirupu
- 1 lžička kari koření
- Pár lístků čerstvé bazalky
- Trocha sušeného oregána
- Dýňová semínka
- Sůl
- 1/2 cibule
- Kuskus
- Bílý jogurt / riccota na ozdobu

POSTUP
1) Cibuli nakrajíme na jemno
2) Na pánvi rozehřejeme olivový olej, přidáme cibuli, až trochu zezlátne, přidáme bazalku a oregáno a chvíli opékáme
3) Poté přihodíme kuřecí prsa nakrajená na kousky, osolíme, přidáme kari
4) Až je maso hotové, přidáme najemni nastrouhanou mrkev, javorový sirup a dýňová semínka
5) Ještě chvíli dusíme, nakonec vmícháme hotový kuskus
6) Podáváme s lžičkou bílého jogurtu / riccoty a lístkem bazalky

* Kuskus můžeme nahradit třeba bulgurem, quinoou nebo těstovinami

Máte rádi mrkev? :D

4 komentáře:

  1. joo.. školní jídelny a mrkev :d u nás na gymplu je to to samé :// kuskus mám v plánu dělat zítra :D :D bohužel jsem všechnu mrkev spotřebovala na buchtu, takže tahle varianta se zamítá :/ asi ho udělám s rajčaty a tuňákem :) ale parádně to vypadá ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám doma mrkve ještě velkou zásobu, tak se jí potřebuju nějak zbavit :D

      Vymazat
  2. dala bych si!:D vypadá to dobře, a taková kombinace by mě nikdy nenapadla:) kdybych měla vyjmenovat,co všechno se mi zprotivilo díky školní jídelně, tak bych popsala dvě A4 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem něco takovýho jedla poprvé u babičky, která to dělala když držela nějakou dietu :D Ale měla jen to maso s mrkví, tak jsem to trochu vylepšila :D

      Vymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D