pondělí 30. července 2012

Míchaná vajíčka s riccotou

Často se mi stane, že se vrátím později domů, a nevím co bych si dala co nejrychleji na oběd / večeři, co by mělo hlavně dostatek bílkovin. Tak často zvítězí vajíčka. Tento recept miluju, je takový krásně krémový... mmm :D A hlavně je to hotový do 4 minutek ;D (když nepočítáte lovení kousků skořápky ve vajíčku :D)

INGREDIENCE
- 3 vejce
- 2 velké lžíce riccoty
- Špetka soli
- Kapka oleje (arašídového...)

POSTUP
1) V hrnečku rozpálíme trochu oleje a vlijeme vajíčka, osolíme
2) Zběsile mícháme, ikdyž se nám to stejně připálí :D
3) Až jsou vajíčka hotová, přidáme riccotu a promícháme

* Pak můžeme vmíchat uvařený kuskus, bulgur, nebo těstoviny (všechno je dobrý :D)
* Nebo směsí naplníme tortilu
* Nebo podáváme s celozrnným chlebem, nebo samotný :D

Taky máte svoje "rychlovky" ? :D

9 komentářů:

  1. Rychlovky? Těstoviny s cottagem, ovofitem a ovocem :D semtam k tomu přihodím pár oříšků :D ale tohle vypadá taky dobře ;) ale ten kuskus mě lákal víc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky dobrá kombinace :D Ovofity jsem jednu dobu kupovala až až :D Jsem se jich nakonec přejedla, teď u mě vedou hollandie, jihočeský a ehrmani :D No, teď jak se na to dívám, vypadá to trochu divně, ale je to hrozně dobrý :D

      Vymazat
  2. mnam miluju tortilu:) jen tu ricottu jsem nikdy neměla a nevím kde ji koupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji beru v Bille a kauflandu, a od té doby, co jsem ju měla poprvé, jsem se do ní zamilovala :D

      Vymazat
  3. dnes jsem to dělalla bylo to vynikající!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, mňam..ještě abych věděla, kde tu riccotu koupit :(

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, aha, tak už se tu někdo ptal, tak už vím :D ..jakou kupuješ značku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to riccota od Italat, je to hned u cottage, lučiny a tak ;) Tam vždycky strávim nejvíc času :D

      Vymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D