sobota 21. července 2012

Tip na zdravou sváču

Nedávno jsem na benzínce objevila tyhle úůžasné špaldové bio krekry. Stojí tedy okolo 40 korun, ale zato jsou v nich pouze zdravé ingredience a jsou hrozně dobrý ;D jsem je snědla na posezení (táta dostal 2) ;D Na výběr máte z více příchutí, já jsem zkusila ty s dýňovým semínkem a česnekem.

SLOŽENÍ
- Bio celozrnná mouka špaldová
- Bio mouka pšeničná celozrnná
- Bio dýňové semínko drcenné
A tak dále a tak dále :D Neprahnu nějak po bio pokrmech, ale když už jsem si ho dopřála, tak proč to sem nenapsat ;D
Už jste vyzkoušeli? :)

14 komentářů:

  1. něco takového se na mě smálo ve zdravé výživě! příště půjdou do košíku:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si už od nich kupovala ty jablečné hrudky s ovesnými vločkami myslím.. Ale dřív než jsem se na ně vrhla, snědla mi je sestra.. :D V Kauflandu je mají taky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já bych je bránila vlastním tělem, ale stejně mi jich pár nepozorovaně zmizlo :D

      Vymazat
  3. Vyzkoušela a jsou skvělé ! :) Ještě lepší když si je namáčíš to nějaké domácí pomazánky ! Mňamka! .. A taky jiné krekry od zemanky jsou skvělé třeba ty paprikové ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na film bez kalhot se těším :D Slyšela jsem, že je to fakt sranda :) A polonazí chlapi neuškodí jednou za čas :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zrovna si tam vybrali tak krásný chlapy... áá to byla podívaná :D

      Vymazat
  5. Jéé, takové podobné jsem viděla i v Tescu..měli je v akci myslím za 40kč..ani n evím, proč jsem si je nekoupila :D

    www.dominica-and-food.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nechci Tě "uhánět", ale už bych chtěla nějaký článeček! :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D