čtvrtek 25. října 2012

Přibírací jídelníček III

Jen tak pro inspiraci vám přidávám můj dnešní přibírák :) Poslední dobou se hodně holek z ostatních blogů snaží přibrat, tak ať ví jak na to :) Já jsem totiž v době, kdy jsem chtěla přibrat, strašně dlouho motala. Byl to skoro rok, přidávala jsem fakt jen malé množství jídla, třeba o trochu víc přílohy, ale nepřibrala jsem ani gram. Zkrátka se do toho musíte opřít a pořádně se nadlábnout :)

SNÍDANĚ 10:00
Špaldová celozrnná krupice + mléko + banán + 3 lžičky proteinu + mandle, lískové ořechy, pekanové ořechy + lžička mandlového másla + skořice
 
OBĚD 12:00
Steaky z pštrosa + polenta + 3 velká rajčata - Zbylo mi to z grilování :D
 
SVAČINA 15:00
350 g řeckého bílého jogurtu + 4 sušené fíky + mandle + lískáče + 1/2 nepečeného koláče z arašídového másla (je poměrně vysoký a to je to ještě velký talíř :D) - recept nejspíš zítra
 
VEČEŘE 18:00
2 velká kuřecí prsa připravená na nudličky na kokosovém oleji + 100 ml kokosového mléka + 150 g sýra rondelé (celý kelímek) + 2 lžíce riccoty + tvarohové noky z 250 g tvarohu (recept tu již byl) + 1 balení mozarely (celé, asi 150g ?) + 3 velká rajčata


II. VEČEŘE 22:00
200 g cottage + mandle + asi 100 g bílého jogurtu + slunečnicová semínka + 4 dýňové lívanečky

 
PŘED SPANÍM 00:00 :DDD
250 ml polotučného mléka + 3 lžičky vanilkového proteinového prášku

Jak jste si asi všimly, TROCHU (:D) jsem ještě zvětšila porce, hlavně ty večeře. Ta pánev je fakt velká, ale je to prostě výýborná kombinace :D Jídla jsem přidala, protože jsem od začátku školy zhubla necelá 2 kila (i s takovýmito podobnými jídelníčky :D WTF?) Ale nebojte, už to mám skoro zpátky :)

Jinak jsem před chvílí (:D 00:24 ) dodělala sněhové pusinky, které se fakt moc povedly a před pár dny jsem dělala koblihy, taky úúžasné. Ale nejsou to příliš zdravé recepty, tak by mě  zajímalo, jestli by jste je ocenily? :)
 

26 komentářů:

  1. opřít se do toho a nadlábnout se ano, ale přece nejíst víc než zedník a nemoc se po jídle dvě hodiny hýbat :D:D to jsou porce,obrovitánský :D
    ale díky za typ :)
    steaky z pštrosa?:O jak to chutná? nikdy mě nenapadlo,že se jí i pštrosy:D
    a klidně nám ukaž i ne příliš zdravé recepty:)

    OdpovědětVymazat
  2. om nom nom, sněhové pusinky a hlavně TEN KOLÁČ!!!
    Jsi šikula, krásné jídelníčky.

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní jídelníček! Super jídla a opravdu SUPER porce :D Je šílené, že člověk může i stakovými jídelníčky hubnout, jak píšeš, že se ti to stalo. Hold metabolismus se krásně rozjel :) Já to taky vidím na sobě, poslední dobou se "cpu" mnohem víc, než kdy předtím, ale tělo se hezky tvaruje a přibírám tak maximálně svaly :)

    A recepty klidně přidej i nezdravé! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé, skvělé a ještě jednou skvělé!!! - Škoda, že já mám opačný problém... Jídelníček vyvážený a tak, ale poslední dobou musím na jídle přidávat, protože mám pořád hlad - nemůžu zhubnout, ale nechci hubnout za pomoci hladu... Zamotaný kruh!!

    OdpovědětVymazat
  5. Každé sousto z tvýho jídelníčku vypadá skvěle, držím palce, ať brzy dosáhneš svého cíle :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Přidávej cokoliv a aspoň 3x denně :D Tvůj blog je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu se zeptat a ty se snažíš přibrat? Jsem teď trochu mimo obraz, tak se omlouvám za svůj případně blbej dotaz, ale soudím, že máš tedy nějaké problémy s váhou.. tak bych poprosila o objasnění O:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, snažím :) Před půl rokem jsem totiž byla v anorexii. Nemyslím tu, kdy moc omezuješ jídlo, ale já extrémně cvičila. Kolem 7 hodin denně velmi rychlé chůze bez přestávky a 4 hodiny intenzivního cvičení. Tím jsem se dopracovala na 39 kilo, pak jsem byla v nemocnici, kde jsem přirala na 44 a teď už sama jsem nabrala na 51 :)

      Vymazat
    2. Už jsem si tvé články, týkající se toho přečetla. To je mi moc líto.:( Tak hlavně, že jsi to zvládla a jen tak dál, ať jsi co nejzdravější! :)

      Vymazat
    3. Mimochodem, děkuju za odpověď :)

      Vymazat
  8. Ani nevíš, jak ti závidím, že můžeš papat takové množství :D jsi šťastný člověk :D držím ti palce v břibírání ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju na stokrát, přesně tohle jsem potřebovala! Vždycky když přijde škola, tak zhubnu a to já právě nechci! :D Fakt moc děkuju za jídelníčky a celkově za tento blog, pomáháš mi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a ještě mě napadlo, máš zhruba odhad kolik kcal by to mohlo být? Jen tak hrubě :)

      Vymazat
    2. Jo, to jsem taky zhruba odhadovala :D

      Vymazat
    3. Já jsem si kalorie počítala když začínal ten můj problém s ppp. Pak jsem s tím naštěstí skončila a dodnes to nedělám, jinak by mě z toho asi jeblo :D Ale víš co, řekla bych tak 14 000 KJ? :D Nemám moc dobré odhady, fakt ne :D

      Vymazat
    4. Někdy je lepší nevědět :D

      Vymazat
  10. Jsi můůůj člověk prostě!!!..Parádní!.. :D..že ty se moc stresuješ ze školy?! :D I ty jedna-s*r na školu, máš přece záklakdu-ta je nejdůležitější :D...jo a taky večeřím dost pozdě no :D holt prostě hlad je hlad!! :D...tys mi taky chyběla,!!! Moooc! :D...jo to je u mě dost očekávané, že ten sirup vypiju! :D..on je totiž moooc vynikajícíííííííí! :D....stejně jako všechny ostatní Tvé recepty! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě osobní otázečka :D...za 500 :D...ne dobře ne..jdeme na věc..no jako na tu otázku :D..Už máš..no měsíční radosti? :) :D

      Vymazat
  11. Ježíííš! Váha, výška! :D Kam to dáváš! :D Mě by po takovém množství jídla bylo zle bohužel.. :/ Mám pokažené zažívání :/ Chci všecky recepty! Všecky!! Miluju pečení, takže ty koblihy bych i zkusila! Sestra by si na nich pošmákla jen kdyby byly nugátové :D
    Říkala sem si, že jíš hodně, ale že tolik! To si teda fakt velice, velice, velice přidala! Takhle snad nejí ani náš taťka! :D :D Teda možná jí, ale srovnatelné! :D
    A jak často za týden cvičíš? Asi hodně co? Sportovkyně jedna. A to se stíháš i učit do školy? :O

    OdpovědětVymazat
  12. Tyjooo! Taktéž nechápu, kam všechno to jídlo dáváš:)) Byla bych po takové hromadě strašně přejedená :D

    OdpovědětVymazat
  13. Máš krásný jídelníček, určitě pro mnohé dívky si inspirací (ale já jsem tvoje hlavní obdivovatelka): D Jak teď vlastně cvičíš? Máš to přesně rozdělené a zorganizované? Mohla by si prosím tě udělat článek o tvém cvičebním programu? Velmi mě to zajímá, protože máš krásné zpevněnou
    postavu: D

    OdpovědětVymazat
  14. Ježiš to ti závidím! hrozně by mě bavilo "muset přibrat" a jíst toho tolik a takové dobroty!

    OdpovědětVymazat
  15. Jen si dej ;))
    Ale zajímalo by mě, co na to rodiče...že musej kupovat tolik jídla :DD A jak to děláš ve školní dny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já dostávám kapesný, tak si buď kupuju sama, nebo teda oni. Ale zase nejsem náročná na ostatní věci :D A ve školní dny to mám stejnou snídani, odpolední svačinu, večeři a druhou večeři a během školy mám asi milion svačin - balení sýra, 3 krajíce chleba, domácí sušenky, jablko... :D

      Vymazat
  16. Jako bys mi mluvila z duše...taky jsem to teď asi tak rok motala, přidávala malé množství, ale teď jsem se do toho pořádně opřela, jím skoro stejně (spíše více) než jsi jedlá ty + cvičení a váha pomalu stoupá, na těle se to projevuje hlavně v podobě svalů, takže jsem spokojená... :) hodně mi pomohl tvůj blog

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D