pátek 23. listopadu 2012

Proteinový puding

Ahoj lidičky :)) Vím, že jsem se zase 100 let neozvala, ale měla jsem toho dost a taky jsem si musela něco důležitýho srovnat v hlavě. Nevím, jestli se o tom mám nějak rozepisovat, zkrátka jsem to zase přehnala se cvičením. A to dost. To trvalo tak poslední 3 týdny. Opět se dostavilo to samé známé z minulosti - únava, stranění se od ostatních, myšlení jen na jídlo a cvičení. K tomu jsem se začala ohromně přejídat. Tělo bylo kvůli tomu v neustálém stresu a postava se zacala měnit k horšímu a začaly ubývat svaly a přibývat tuky, hlavně okolo bříška :D

PLÁN - omezit cvičení a upravit jîdelníček (pokud chcete, napíšu zvlášť článek s jídelníčkem i plánem cvičení)

A cítím se daleko daleko daleko lépe :))) A už po pár dnech, co tento "plán" dodržuji, vidím změny :) Ale víte co je na tom nejlepší? Že já sama jsem se dokázala překonat, tentokrát jsem nemusela být opět na kapačkách, abych si to uvědomila a DOKÁZALA TO ZMĚNIT! Holky, všechny, co trpíte touto nemocí, snažíte se přibrat, přestat zvracet apod., nečekejte a dělejte s tím něco hned a nenechávejte to na zítra! :)

Ale nyní zpátky k receptu. Součástí "plánu" bylo taky navýšení bílkovin, proto jsem si udělala výborný PROTEINOVÝ PUDING :) Určitě ho zkuste, je to rychlé a snadné, potřebujete jen 3 ingredience a je to ňam ňam ňam :-D

INGREDIENCE
- 11 g želatiny v prášku, neochucené
- 34 g proteinového prášku (ochuceného, nejlépe vanilkového)
- 400 ml mléka

POSTUP
1) Ve větší míse smíchejte protein a želatinu
2) Do hrnce nalijte mléko a ohřívejte, dokud není mléko moc moc horké, ale ještě nevře a když do něho strčíte prstík, tak to pálí ale ne smrtelně :D
3) Vemte si třeba metličku od mixéru/vidličku, Odstavte mléko a nalévejte do mísy s proteinem a želatinou a bleskově šlehejte dokud vám neupadne ruka :D Né, stačí tak 2 minutky ;)
4) Směs nalijte do 3 malých misek, poprašte lehce skořicí, a dejte do lednice na několik hodin, nejlépe přes noc :)

10 komentářů:

  1. Vypadá to moc dobře a jsem moc šťastná, že jsi se dokázala postavit na nohy dřív než jsi vůbec spadla :)) Na tvůj plán se těším, co nejdřívě nám ho tu předvěď :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je super nápad! vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jáj..já si říkala co se děje :(...jo určitě chci vidět článek o tom!!! :)...je mi líto,že se to zas zvrtlo..no jasně,i když jsi fitnesska-nic se nemá přehánět,víš co..tak už sis zkusila další extrém-tak už víš :D...z "přejídání" si nic nedělej-víš že ještě potřebuješ přibrat :)..a tuky!-ty taky potřebuješ víš co!..hlavně s neopovažuj hubnout-nebo bych tě zapleštila!! :D abys nespadla zas do druhého extrému :)..a tuky potřebuješ-ať žensky funguješ, však víš :D ale je paráda-že si zas neskončila někdě na kapačkách (a nemusela kreslit obrázky :D-i když má fakt talent a jsou nádherné!!!)!..to je super!.žes to stpopla a uvědomila si to :)..a ten puding vypadá luxusně-škoda že nemám proteiňák :/ :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem velmi ráda že si zpět, velmi mi chyběly tvé recepty a úžasné články: D Jsi silné děvče, že ses dokázala změnit sama. Vím jaké to je těžké znovu to překonávat a prožívat ty anorektické pocity máš u mě velký obdiv. A bylo by vážně super kdyby si napsala ten článek a tvém cvičiní a stravování, určitě by to mnohým pomohlo: D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsem ráda, že si to zvládla. Je to moc důležitý. :))A budeš odepisovat i na maily? :) Deni

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě bych na tvůj jídelníček i "plán" byla zvědavá, protože se snažím nabírat, ale přijde mi že ve svém přibíracím jídelníčku jíš opravdu strašně moc, takže si vždycky říkám že přitom musíš mít obrovský výdej a taky by mě zajímalo jaké workouty konkrétně cvičíš a tak:)
    Jinak jsi hrozně moc silná a úžasná, jseš má inspirace <3
    A držím palečky ať už do toho znova nespadneš!!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný nápad! :) Já zkoušela pudink ze sójového mléka a normálního pudinkového prášku. Tento vyzkouším taky! :) Ale asi ho přisladím :D

    OdpovědětVymazat
  8. Říkala jsem si, kam jsi zmizela, ale jsem ráda, že jsi zpět! A skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den,

    mám jedinou připomínku, pokud ten protein dáváme do teplého mléka, tak se bohužel protein znehodnotí, což je škoda.

    Hezký den

    Noemi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) No já, co jsem si našla informace, tak prý se takto protein nezhodnotí. Ale je to jen recept pro výjimečné příležitosti, jinak je samozřejmě protein nejlepší pít rozmíchaný ve vodě, aby splnil svoje účinky ;)

      Vymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D