pátek 25. ledna 2013

Chléb z arašídového másla bez mouky

Konečně tu je zas pátek, bláznů svátek :D No, to nebylo zrovna nejlepší uvítání, no nic :D
Jak už jsem psala včera, pekla jsem chlebík, a to z arašídového másla. Nepatří teda do palea, ale jak už víte, nijak extra striktně se toho nedržím, a arašídového másla se tedy vzdát nehodlám :DD
Dneska ještě přidám ten workout, který jsem slíbila :) Jsem ráda, když se ozýváte, že jste některé z workoutů už zkusili a líbily se vám :)

Nedávno jsem přidala recept na paleo chléb, který byl tomuto chuťově dost podobný :) Oba mi moc chutnaly, nevím který je the best :D Dávám si je jak nasladko, tak naslano :)



INGREDIENCE
- 200 ml arašídového másla (přibližně 260 gramů)
- 3  vejce
- 1 lžíce jablečného octa
- 1/2 lžičky jedlé sody
- 1/4 lžičky soli
- 2 lžíce xilovitu nebo medu (nemusí být)
- Semínka na posypání




POSTUP
1) Arašídové máslo dejte na chvilku ohřát do mikrovlnky, aby bylo jemnější
2) Pak k arašídovému máslu přidejte vejce a rozmixujte tuto směs dohladka
3) Přidejte zbytek ingrediencí a promíchejte
4) Směs přendejte do menšího pekáčku na chleba a vršek uhlaďte, vrch můžete posypat semínky
5) Vložte do trouby vyhřáté na 170 stupňů a pečte zhruba 30 minut

19 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Není :) Ale jen tak samotný chutná podobně jako obyčejný chleba, takže si z něj ráda dělám různé tousty, nebo třeba žemlovku :)

      Vymazat
  2. Krásně jsi ho upekla.. :)
    Ale upřímně, nedokáži si představit jeho chuť, chutná hodně po arašídech? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ne, má takovou příjemně nasládlejší chuť :))

      Vymazat
  3. Mell má dobrou poznámku.. :)
    ale vypadá moc pěkně!

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá božsky :) Akorát si nedovedu představit, jaká hmota by mi z toho vznikla...asi něco hodně lepivého :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to taky nejřív nezdálo, ale konzistencí je to fakt úplnej chleba! :D

      Vymazat
  5. vypadá fakt božsky,nevěděla jsem co jiného napsat:D

    OdpovědětVymazat
  6. Ta žemlovka z tohoto krasavce musí být geniální ♥ oh bože, Ty mi dáváš :D

    OdpovědětVymazat
  7. určitě vyzkouším :) .. akorát mi přijde škoda tam valit tolik burákového másla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;D toho zase tolik není, zhruba půlka té nádoby arašídového másla ;D A hlavně - nedávno byl americký týden v lidlu, tak předpokládám, že máme všichni zásoby ;D

      Vymazat
  8. Tak jako fakt není žádná mouka nic? :))

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je něco :) to musím zkusit! V životě by mě takový recept nenapadl, ač zvládnu zkombinovat i zdánlivě nezkombinovatelné :-) A burákový máslo mám ráda v jakémkoli množství :-) Táňa

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D