neděle 27. ledna 2013

Losos s mandlovou krustou a ''bramborovou'' kaší

Přidávám jeden z mých oblíbených receptů, který jsem mimochodem měla i jako štědrovečerní večeři :D Inspiraci na lososa jsem našla zde na blogu u Lucky. Pokud ten blog neznáte, rozhodně tam nakoukněte, zveřejňuje totiž úžasné recepty! :) Já jsem si ale recept trochu upravila, protože mi chyběla snad půlka ingrediencí :D


LOSOS S MANDLOVOU KRUSTOU
- 2 filety lososa
- 2 hrsti rozemletých mandlí
- 2 lžíce másla
- Sůl a pepř
- Sušená bazalka
- Trocha strouhaného sýra (já měla trapnej eidam :D)


POSTUP
1) Troubu předehřejte na 160°
2) Lososa položte do zapékací misky, osolte a opepřete, poklaďte plátky másla, posypte sýrem a mandlemi, na závěr trochu posypte bazalkou a všechno vtlačte do lososa
3) Dejte do trouby a pečte zhruba 20 minut







PALEO ''BRAMBOROVÁ'' KAŠE
- 1/4 čerstvého květáku
- Sůl
- 3 lžíce másla
- 1 stroužek česneku


POSTUP
1) Do menšího hrnce dáme vařit vodu, až vře, dáme nahoru pařáček a do pařáčku květák
2) Květák dobře osolíme, přidáme k němu na kousky nakrájený česnek a přikryjeme pokličkou
3) Takto ho necháme napařovat, dokud není měkký
4) Poté jej dáme do mixéru, přidáme máslo a rozmixujeme dohladka

16 komentářů:

  1. vypadá bezvadně, jsem moc ráda, že tě natolik oslovil, že šíříš recept dál :-) na tu květákovou kaši se taky hrozně dlouho chystám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, byl to super recept, tak se ráda podělím :))

      Vymazat
  2. lososa miluju na všechny způsoby !!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, myslíš si, že by to šlo udělat i s pangasem? - Jo je to ryba neryba, ale losos u nás prostě není! :D

    Moc se mi to líbí, mňam, mandle a ryba ♥
    A bramborová kaše, nebramborová vypadá parádně, nikdy by mě to nenapadlo udělat ji z květáku! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by to šlo :) Ale zase pangas je takovej trochu 'vodnatější' :D a má takovou jinou chuť, s ním jsem to zatím nezkoušela :D Ale můžeš to risknout :)

      Vymazat
  4. ňam, vypadá to lákavě
    Kouuky, určitě by to šlo, já to dokonce znám! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji lososa a miluji ořechové krusty! Mé chuťové buňky se asi zblázní pokud to někdy nevyzkouším :D Stejně jako ta "bramborová" kaše, tu taky někdy musím udělat :)

    OdpovědětVymazat
  6. ja teda ryby nemusim ale toto znie ako neskutocna kombinacia!
    Inak vedela si ze Bioderma ma BB krem? Recenzia tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html

    OdpovědětVymazat
  7. "bramborová" kaše a žádný brambory :D:D super!

    OdpovědětVymazat
  8. Yay, ten losos vypadá fakt skvěle! Už vím, co si zítra nejspíš udělám k večeři;DD.
    Nechtěla bys někdy přidat zase nějaký svůj aktuální jídelníček. Třeba i s fotkama, pokud by ti to nevadilo. Moc děkuji;). Máš úžasné recepty a koukám, že všude na blozích teď letí tvůj proteinový puding. Ten recept se nějak uchytil, třeba tě ty tvoje recepty jednou proslaví;);D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to jsem ráda, že ho tolik blogerek zkouší :)) A jídelníček přidat můžu, to zas budete valit oči kolik toho spořádám :DD

      Vymazat
  9. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpovědětVymazat
  10. Wygląda bardzo aptyecznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D