úterý 8. ledna 2013

Paleo muffiny

Nazdárek lidičky :)
Včera jsem neměla čas nic napsat, měla jsem dost práce s tím říkat, že se musím učit, chodit po bytě jak zombie a stěžovat si na školu :D Nakonec to dopadlo tak, že jsem v 21:04 otevřela sešit a 21:15 ho zavřela :D, na ájnu jsem se ani nekoukla, to zajistila přestávka před hodinou :D Ale kupodivu mám nějaký šťígro a (ťuk ťuk), jsem to docela dala! :)

No ale před chvilkou mě zkazila náladu smrtelně bolestivá rána, která mě zasáhla přímo do srdce - nové ZCUT od Zuzky Light se rozesílají jen po USA! :(( Já to přesto zkoušela objednat :D ikdyž to tam je napsaný tučným písmem, ale nevyšlo to. Lidííí, já se na to těšila víc než na vánoce :D Co mám dělat!?? Mám si tam jako zajet? Taková nehorázná diskriminace celýho světa, to jsem ještě neviděla! :D Doufám, že to co nejdřív bude na uložto.cz, jinak nevím.

Po takové hnusné zprávě jsem si musela spravit náladu, tak jsem si upekla své oblíbené plněné muffinky :D Dělám je už asi po 5. (za 13 dní :D) a dost se mi zamlouvají :DD

INGREDIENCE
- 400 ml mandlové mouky
- 50 ml kokosového oleje, tekutého
- 50 ml xilovitu + pár kapek stévie (nebo 50 ml medu)
- 2 vejce
- 1/2 lžičky jedlé sody
- 1/4 lžičky soli
- 1/2 lžíce vanilkového extraktu (nemusí být)
- 1 lžička jablečného octa (nemusí být)
+ náplň dle chuti, třeba borůvky, nebo kousky čokolády, ale náplň můžete úplně vynechat

 
POSTUP
1) Troubu předehřejeme na 160 stupňů
2) V míse smícháme všechny ingredience na muffiny (kromě náplně), dokud se nevytvoří patlavé těsto :D
 
3) Vezmeme si formy na muffiny a pak, pokud nechceme muffiny s náplní, tak normálně každou formičku naplníme zhruba do poloviny těstem na muffiny. Pokud chceme muffiny s náplní, tak vždycky na dno formy na muffin dáme trochu těsta, na to položíme trošku náplně (třeba 4 borůvky), pak dáme další vrstvu těsta. Takto naplníme všechny formičky
4) Vložíme do předehřáté trouby na 160 stupňů a pečeme zhruba 15 minut, dokud muffiny nevyběhnou a nezezlátnou :)

9 komentářů:

  1. Ten ZCUT ma tiež dneska poriadne naštval a hlavne Zuzka, veď ona je predsa Češka :( A je celkom utešujúce vedieť, že niesom jediná ktorá to aj napriek tomu že je to tam napísané skúšala objednať :D Ďalšia možnossť bola, že by som si to stiahla cez Itunes, ale ani tam to neni :( Tak budeme musieť počkať asi na to ulozto (to bude zase doba!:D) :/ A muffiny vyzerajú luxusne, vôbec by som podľa fotky nepovedala že sú paleo alebo o niečo zdravšie ako napr. tie zo Starbucks :) Podarili sa ti :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já ani envím co to je, ale věřím ti, že tě tato zpráva zasáhla! :D
    Snad to brzy bude na ulož to, jak říkáš! ;)
    Mufinky vypadají parádně, o mandlové mouce si asi mohu nechat jen zdát! :D :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj:) Možná mě za tenhle komentář ukamenujete,ale já už to sem prostě musím napsat. Čtu tě hodně dlouhou dobu..Máme podobnou minulost,ještě před rokem jsem byla anorektička jak vyšitá,uzlíček nervů se 40 kg na 170 cm. S pomocí rodičů,blízkých a psychiatričky se z toho hrabu,zatím dost úspěšně,snad už to dotáhnu do konce. Ale teď k věci: Nechápu,jak jako bývalá anorektička můžeš zastávat tak šílený věci jako je paleo? Cvičíš,tak předpokládám,že něco o fyziologii těla něco víš..Podle mě by holky,který trpěly nějakou formou ppp neměly s jídlem moc experimentovat,jen to vede k dalším problémům. To samý ty tvoje suplementy,trošku to přeháníš,myslím. Moc ti držím palce,aby jsi vše zvládla a tyhle problémy pro tebe byly napořád uzavřenou kapitolou:)
    čtenářka Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Tak snad se ti bude v boji dařit i dal, držím palce ;) A s tím paleem atd. No já jsem nemela problémy s jídlem, sice jsem jedla málo, ale protože jsem na to kvůli své závislosti na cvičeni nemela čas. Jinak me nepripadne paleo nějak šílený, zvlášť když se stravuju spis tím primal, který navíc "povoluje" nektery mléčný výrobky, máslo, proteinovy prášek.. Me vůbec nepřipadá, ze by me to nějak omezovalo, probírat se mi daří i s tím, každy den si vymyslim jiné jídlo, mám víc energie. A s temi suplementy bych neřekla, ze to prehanim, hlavně nema nic nenahrazuju. Protein si primichavam do jídel, nebo třeba při pečení, na koktejly, pudingy atd. A to bcaa, o tom už diskuze byla, a vysvětlovala jsem to dopodrobna :D

      Vymazat
  4. Ahoj, ohledně toho objednání můžeš zkusit Shipito :) http://cz.shipito.com/
    Osobní zkušenost s tím nemám, ale měla by to být důvěryhodná služba, můžeš to zkusit prozkoumat.

    OdpovědětVymazat
  5. Ááá teď bych měla říct něco supr cool jako ó em dží nebo něco podobnýho :D Tak a ty muffinky udělám, prostě ve čtvrtek nebo spíš v pátek koupit olej a mandle a už mě nikdo nezastaví :DD Muhehehe...
    Zrovna v pokoji byla mamka když jsem vykřikla ,,jé paleo muffínky!" a ona si myslela, že jako paleo- paleontologie a řekla , že to bude jako šutr :DDDDDD

    OdpovědětVymazat
  6. Ty musím co nejdřív vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  7. zní to dobře, ale co to je xylovit?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je sladidlo, něco jako stévie :) Samozřejmě bez aspartamu a nějakých škodlivých věcí! :))

      Vymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D