pondělí 21. ledna 2013

Paleo nadýchané sušenky

Ahoj lidi :) Dneska není na článek nějak času, snažím se dokopat k učení do občanky, což je dost těžký :DD Ale já to prostě dám, protože mám na výzo samý 1 a teď by mě to měla zkazit občanka? To teda ne, děkuji :D Tak mi držte palce, ať to zítra nepo...kazím :P :D
Ale alespoň mám pro vás 2 recepty, které rozdělím do 2 článků, tento je paleo, druhý ale překvapivě nebude! :) Tak si chvilku počkejte i na něj :) Tyto sušenky jsou krásně měkoučké, připomínají mi takové hodně měkké perníčky :D


INGREDIENCE
- 200 ml mandlové mouky
- 1 vejce
- 2 lžíce xilovitu + pár kapek stévie (nebo 50 ml medu)
- 1/4 lžičky jedlé sody
- 1/4 lžičky soli
- 2 lžíce oleje (já dala z vlašských ořechů)
- 1/2 lžičky skořice
- 1 lžička vanilkového extraktu
- 1 lžička jablečného octa


POSTUP
1) Troubu předehřejte na 180 stupňů
2) Smíchejte v míse suché ingredience, pak přidejte zbytek
3) Vznikne řidčí těsto
4) Na plech s pečícím papírem klademe lžíce těsta, snažíme se, aby hromádky měly kulatý tvar a nebyly moc velké, tak 4 cm v průměru
5) Pečeme ve vyhřáté troubě, dokud jemně nezezlátnou, zhruba 13 minut
6) Necháme vychladnout na plechu :)


9 komentářů:

  1. Vidím, že si poměrně ujíždíš na mandlové mouce. Na kolik Kč vyjde? Přepokládám, že nebude nejlevnější. :))
    Jinak mě těmi svými recepty pěkně ničíš. Jsem po večeři, ale jak zas vidím ty fotky, aah! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no jo, já si ji ale vyrábím sama, normálně rozemelu mandle, a když dojdou mandle, tak jiné ořechy :)) Ale tak si počkáš na snídani :DD

      Vymazat
  2. máš samý?:) to je paráda! já se mohla přetrhnout,ale několik dvojek tam bude.. sice jsem nejlepší ze třídy, ale mě to nestačí:(:D
    sůši vypadají super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak jsem říkala, pokud se mi zítra občanka podaří tak snad jo :D Je to jenom pololetí, pak to dáš třeba na samý :)

      Vymazat
  3. Co vlastně děláš za školu? :) Držím palce! :) Jinak sušenky vypadají dobře! Co je ten xilovit? Myslím, že už jsem ho někde viděla..

    OdpovědětVymazat
  4. Chodím na gympl, všeobecnej :) Xilovit je sladidlo jako stévie, bez aspartamu a takových těch s*aček :D Já jsem ho zatím nikde neviděla, objednávám ho z eshopu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jako jáá! :) No.. A já ho asi viděla u nás ve zdravé výživěěě! :D Hned zítra tam letím a ověřím si to! :D

      Vymazat
    2. Tak to by ses měla, kdyby ho tam měli!! :)

      Vymazat
  5. Ty sušenky jsou dokonalé,vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D