středa 2. ledna 2013

Paleo tousty

Panebože, ne. To není možný jak rychle ty prázdniny utekly :/ A zítra zase děs, týrání, psychický nátlak, boje, krev, slzy a pot ve škole :DD Vůbec nevím, jestli umím ještě aspoň psát! Za ty 2 týdny jsem napsala jen pár článků, ale normálně rukou maximálně jmenovky na dárky pod stromeček (Ježíšek mě o to požádal! Pšt :DD) No, snad to nějak přežiju a do toho ústavu zítra ráno trefím :D
Jo a ještě bych vám chtěla říct, ať nikdy nepečete brownies z červené řepy :D Aspoň podle toho receptu, podle kterého jsem to pekla já, pokud tedy nepečete pro zlou tchýni :P :DD
 
Tak to byl jen takový neúspěch v kuchyni, co se mi povedl před pár dny :D Teď zpárky k jedné dobrůtce, co jsem si udělala před pár dny - a to paleo toustíky :)) Není to žádná složitá operace (musíte mít ale už upečený paleo chléb, recept jsem nedávno přidávala :))
INGREDIENCE
- 4 plátky paleo chleba
- 1 lžička vanilkového proteinu
- 2 lžičky kakaa
- 1 lžička mléka
- 1 lžíce arašídového másla
- Můžete přidat pár kapek stévie, nebo trochu xilovitu či jiného sladidla :)
 
 
POSTUP
1) Toustovač (překvapivě) rozehřejeme!
2) V malé mističce smícháme protein, kakao, mléko a arašídové máslo (+sladidlo) do kašičky
3) Touto 'kašičkou' potřeme toustíky, 2 spojíme a normálně vložíme do toustovače (není nutné je tam nechat dlouho, jsou opečené rychleji než normální tousty :))
 

 
Už jste pekli s červenou řepou? :D
 

8 komentářů:

  1. pekla jsem s vším možným, ale s červenou řepou nikoliv :D
    a buď v klidu, taky jdu do školy už zítra a ségra do pondělí doma - grr!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hrozně nefér, že některý budou ještě tak dlouho doma :/ A s tou řepou fakt raději nepeč :D

      Vymazat
  2. Přesně, hrozně to uteklo :/. Já jdu naštěstí „až“ v pátek :D.
    Já mám nejspíš stejný nebo podobný recept na brownies s červenou řepou, ale zatím jsme nenašla odvahu to vyzkoušet :D.

    OdpovědětVymazat
  3. tam je arašídový máslo? joo tak to by mi chutnalo!:D
    s řepou jsem ještě nepekla, nemám ji ráda...za to může babička, která mě jako malpu nutila jíst po každým obědě nakládanou řepu, a dokud jsem to nesnědla, nesměla jsem jít od stolu:D

    OdpovědětVymazat
  4. aké arašidové maslo si kupuješ? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to skvěle, ale poslední kousek (no dobře, víc než půlku :D)paleo chleba jsem snědla včera ráno :Dtakže si ho asi budu muset znova upéct :) a taky konečně koupit toustovač :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D