pátek 18. ledna 2013

U wanna build some muscle???

Jak jsem slíbila, přidávám další článek. Tentokrát to nebude žádný recept, poučování, ani vás nebudu chtít umučit při cvičení (ikdyž se cvičením souvisí, jak jinak :D)
V tomto článku bych vám ráda dala tip na jeden youtube kanál, který by jste měly určitě zkouknout!

HODGETWINS ... odkaz na kanál youtube



- Jsou to (překvapivě, jak už to třeba pochopíte z názvu :D) dvojčata, ale jaká dvojčata! :D Dva namakaní fešní chlapi, na které je radost podívat a ještě lépe poslouchat jejich videa, protože se skvěle pobavíte a navíc se dozvíte něco nového! :D

Ten vpravo dává dobré rady, ten vlevo mu do toho kecá... :DDD

Tito dva týpci se pohybují ve světě fitness a na svém youtube kanálu mají spoustu svých videí. Na většině z videí odpovídají na dotazy, které jim posílají jejich fanoušci - třeba jak si sestavit cvičící program, co jíst po cvičení, , jak sbalit holku, důležitost spánku, ale taky třeba dostali dotaz od holky, která se jich ptala, co vlastně muži cítí při sexu :D, to je velmi vtipné video (viz úplně dole)

 
No, nejsou k nakousnutí :)))
 
Ale mluví anglicky, takže pokud je chcete taky poslouchat, a ne je jenom pozorovat, ta znalost angličtiny je nutná :D


A nejlepší na videích je začátek a konec, pokud nemáte smysl pro humor, tak to moc nepochopíte :D Ale dělají to tak při každém videu, na začátku různé opičky, a na konci jeden z nich zařve - Ya all can do whatever the fuck you wanna do!





21 komentářů:

  1. Teď jsem ještě v práci, ale jakmile dorazím domů jdu na to mrknout. Vypadá to super a hlavně mě zajímá to poslední video, samozřejmě :D Kanálu o fitness není nikdy dost. A když jsou vtipné, tím líp :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak je pak zkoukni, třeba se dozvíš něco nového :D

      Vymazat
  2. nene! :D tak na ty se teda musím podívat (a nejen pro to že oba dva vypadaj dost dobře :D ), a přesně, to poslední video mě dost zajímá :D

    OdpovědětVymazat
  3. NO vypadajá dobře, to se musí nechat! :)
    a děkuji za pobavení, konečneé video mě rozsekalo! :D:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  4. Pár jejich videí jsem viděla a jsou to fakt šašci. Tuším, že mají i video jak cvičí někde na dětském hřišti (nebo si je pletu). :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou fakt blázni, ale fakt skvěle se na ně dívá a poslouchá je :DD

      Vymazat
  5. Tak tyhle frajery MUSÍM omrknout!!! Hlavně to poslední video (no jistě, úchylačka :D)
    Jinak jsem ráno pročetla všechny tvé články z tohoto týdne (měla jsem totiž od úterý rozbitý počítač = absťák jako blázen) a musím ti dát za pravdu, neskonale moc!!! Hlavně u článku "Čemu lidi fakt věří.../po tuku se tloustne." Sice paleo ještě "nejedu" na 100%, ale tím že jsem do stravy zařadila víc tuků (hlavně z avokáda a ořechů) a bílkovin, skoro u mě vymizely přejídací záchvaty a všimla jsem si, že když tělu dodávám tuky, nepotřebuje je "nosit" na sobě :D
    Takže moc děkuju za tvůj blog, jsi úžasná, vtipná a tvé paže jsou můj nejtajnější sen (dobrýdobrý, nohy samozřejmě taky, ale nechtěla jsem se opakovat)
    Krásnou sobotu a já jdu obědvat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak opožděně přeju dobrou chuť k obědu :D Jsem ráda, že to taky zkoušíš a vidíš, že to tak fakt je :) Já tomu taky nejdřív nevěřila, ale když jsem to zkusila, taky jsem přestala mít neustále hlad, nyní mě jídla (ačkoli mám pořád stejně velké porce) nasytí na daleko dýl, dřív jsem měla hnedka hlad :D
      A děkuju za opěvování mých rukou, o tom se mi dřív ani nesnilo! :) :D

      Vymazat
  6. Jestli se ti líbí tyhle dva tak si rozhodně nqjei na youtubku týpka jménem Elliott Hulse !! :)) jak jejich trojče.. (ale podle mě ještě hezčí :P)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, jeho video jsem už kdysi viděla, ale zapomněla na něj, tak děkuju za typ! :) Mohli by natočit něco společně, to by nám všem holkám asi spadla brada :DD

      Vymazat
  7. hele, kočko, jen se chci zeptat, při tvé paleo stravě jíš nebo nejíš čokoládu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, kočko, já čokoládu nikdy moc nemusela, ikdyž pak jsem přišla na chuť té 90ti %. Právě pokud čokoláda je vysokoprocentní, tak jako občasný doplněk při paleu (spíš primal) určitě být může, já jsem ji ale od té doby, kdy jsem na to přešla ani jednou neměla, vůbec na to nemám chut :D Ale zase třeba občas používám do různých paleo muffinů nebo sušenek třeba kakao :)

      Vymazat
    2. ahaa :D tak to se máš, já bych čoko mohla jíst na kila!

      Vymazat
  8. Sympaťáci :D a to posledné video ma "tak trochu" rozsekalo :D tento článok sa ti vážne podaril, odteraz ich kanál budem pravidelne sledovať, príde mi to ešte lepšie ako napr. Cassey a podobne :D A začiatok je vždy najlepší, ako sa tam vždy naparujú :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. :D u toho začátku taky nemůžu, ty jejich videa mi vždycky zvednou náladu :DD

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem jediná komu tydle dva týpkové na fotkách připomínají Jillian?:D přijde mi že mají stejné oči:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDDD tak to by mě fakt nenapadlo, máš bujnou fantazii! :DD

      Vymazat
  11. Mne sa cernosi vobec nepacia.
    Tie xichty co robia do kameri, mi pridu ako keby nedospeli a zasekli sa v prvom rocniku strednej skoly ;D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD to je asi účel :D Ale já se u jejich videí často nařehtám :))

      Vymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D