středa 26. června 2013

Paleo lívanečky s tajnou ingrediencí

Ahoj lidi!

Právě jsem doloupala půl kila buráků a za chvíli se chystám si hezky namixovat máslíčko. Sousedi budou mít radost, v tuhle dobu, ha! :D
Doufám, že všichni to počasí venku nějak přežíváte ve zdraví. Je to hnus, to slunko a pařáky mi tak chybí :( Ale pozor pozor, asi to na mě má nějaký zázračný vliv. Teď se podržte, já dobrovolně uklízela! :D Včera celý byt a dneska jsem se vrhla na svůj pokoj a vyházela věci, které skladuju už od svých 4 let :D To si nedokážete představit ty hromady a hromady. Objevila jsem spoustu věcí, o kterých jsem ani nevěděla, že je mám (třeba takovej suprovej míček na gumě :D) a taky si trochu nostalgicky zavzpomínala při čtení svých starých dopisů. Ty jsem si nechala a někdy vám nějakej určitě vyfotím a zveřejním, jsou hrozně vtipný :D

Sice jsem vám slibovala už 2 jiné články (workout na bicáčky a tricáčky  a recept na chlebík), ale to zatím počká a já se s vámi musím podělit o recept na lívanečky.

A nejsou to jen tak ledajaké lívanečky, hehe :D Co to tak může být, ta tajná ingredience? No bude to něco, co u mě v kuchyni nesmí chybět.

Batáty? Ne! Ikdyž je to momentálně jedna z mých závislostí, tak recept na batátové lívanečky jsem přece už přidávala! :D
Maso? Ne!
Cuketa? Ne!
Arašídové máslo? Ne (bohužel :D)!
Vajíčka? Ano, ale to není to hlavní.
Květák! To je ono!

Květák v lívanečkách? To by nebylo tak zvláštní, kdyby nebyly nasladko! Fakt, květák tam naprosto neucítíte, naopak jsou díky němu lívanečky úžasně nadýchané a měkoučké, nemusíte používat žádnou mouku a podobně :) Pokud nevěříte, zkuste po ''umíchání'' těsta ho ochutnat. I to samotné těsto chutná totiž úžasně :D Takže když je pak opečete do palačinek, musí to být ještě lepší!

A co se zbytkem květáku? Vrhněte se třeba na mou úžasnou květákovou pizzu, která je u mě téměř na denním pořádku :D


PALEO KVĚTÁKOVÉ PROTEINOVÉ LÍVANEČKY 

INGREDIENCE (cca 4 lívanečky)
- 150 g syrového květáku
- 1 vejce (nebo 2 bílky)
- 25 g proteinového prášku (čokoládového/vanilkového,..)
- 1 lžička jedlé sody
- 1 lžíce medu/xilovitu


POSTUP
1) Odvážený květák rozmixujte v mixéru najemno, poté jej nasypte do mísy a dejte do mikrovlnky na plný výkon na 6-7 minut
2) Smíchejte protein, sodu, sladidlo a vajíčko (nebo bílky) a pak vmíchejte i květák
3) Rozehřejte pár kapek olivového/kokosového oleje na pánvi a na mírném plameni opékejte lívanečky (množství vyjde na zhruba 3-4 malé lívanečky)

Jinak se vás chci ještě na něco zeptat :D Konkrétně těch z vás, co instagramují. Jde nějak na instagram 'posílat' fotky přímo z počítače, nebo to jde jen z telefonu? :D Já zkoušela na youtube najít nějaký návod, ale nefungovalo mi to :D Předem moc děkuju za případné rady ;)

39 komentářů:

  1. já myslím že instagram jde jen přes smartphone a tablet, nebo aspoň u mě ×) na počítači můžeš prohlížet akorát ...
    a květák nasladko jsem chtěla vyzkoušet v "buchtě" nějaké (kterou jsem ještě nevymyslela, ale něco jako banana bread by to bylo ×D) ale lívanečky taky nejsou špatný nápad :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to tak bude, nebudu to s tím instagramem už řešit :D

      Vymazat
  2. já to dělám že si to najdu na netu v mobilu, screenshotnu a postnu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, toto by mě vůbec nenapadlo. Supr recept! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Květákovou joo? Pecka! :)
    Prosímtě posílat to jde. Za prvý že to napíchneš na počítač a přetáhneš do mobilu a nebo že si to pošleš třeba mailem, nebo přes nějakej nahrávací web ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za info :) Ale zní to hrozně složitě, radši to budu posílat jen z mobilu :D

      Vymazat
  5. Květák mám teď pořád doma, jak je všude zlevněný :D A zatím si ho vychutnávám po růžičkách pečených v troubě, skvělá příloha :D A dnes jdu na pizzu, nemůžu se dočkat!

    OdpovědětVymazat
  6. To by mě zajímal, jestli by takto na sladko šla třeba i brokolice...? :) Květák moc nemusím, takže vyzkouším tuto variantu a snad se z toho nepotento :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neeee, z brokolice to radši nezkousej, právě že květák ma úplně neutrální chuť a není v tom cítit, brokolice by určitě byla (pokud je teda chces dělat takto nasladko :D)

      Vymazat
  7. vypadají dobře! :) ale nemám protein, chyba! :( :D
    já si nejsem jistá, ale myslím, že to jde jenom z mobilu.. ale pokud tam chci dát nějakej obrázek z netu, tak jak už tady někdo psal z toho udělám screenshot a pak to dám na instagram :D

    OdpovědětVymazat
  8. ako by sa dal prosim nahradit proteinovy prasok? dakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi kakao, anonym má pravdu :) Ale pak bych přidala něco víc na oslazení, protein má totiž lepší chuť, tak abys to vyrovnala ;)

      Vymazat
  9. V životě by mě nenapadlo je dělat s květákem :D ale někdy je zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  10. mňam, květák na sladko jsem teda ještě fakt neměla :D... chci se zeptat, když si uděláš arašídové máslo jak dlouho Ti vydrží v lednici?? já nevím třeba týden?? nebo déle?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je skladuju mimo lednici a vydrží mi tak týden, jelikož ho hned sním :D Ale když ho dáš do lednice, vydrží ti poměrně dlouho, určo i měsíc (ale zase bych ho moc dlouho neskladovala, abys nepřicházela o nějaké ty dobré 'účinky' těch ořechů, když jsou rozmixované)

      Vymazat
  11. mmmmm sem s tím! :D

    ale s instagramem bohužel neporadím, jsem hloupá blondýna s hloupým telefonem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že já se v tom taky vůbec nevyznám, a to blondýna nejsem :DD (samozřejmě nic proti blondýnám! :D)

      Vymazat
  12. Ahoj beaty neplánuješ někdy napsat nějaké takové shrnutí toho jak trénuješ, jak si trénovala a celkově jak si se dostala do takové formy, jakou máš teď. Asi to máš někde na blogu napsané, ale kdybych měla číst všechny články tak asi týden nedělám nic jiného a asi mi to ani moc nedá :D Já jsem třeba takový stálý fitness začátečník cvičení mě baví, ale nevím přesně co a jak mám cvičit aby to mělo ten správný účinek a ikdyž u nás máme asi 3 posilovny v žádné není žádný trenér..No nechci ti tu moc spamovat :D jenom bych ti byla vděčná za nějaký takový článek, nebo pokud bys byla ochotná a nijak ti to nevadilotak ti tu nechám email ( agnes.damned@gmail.com, abych to nemusela řešit přes komenty .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Tak já pak sesumíruju nějaký článek, ve kterém popíšu současné cvičení i jídelníček :) Je fakt, že já to za poslední zhruba rok furt měním a na cvičení neustále ubírám, cvičívala jsem totiž moc dlouho a špatně :D Jestli se chceš na něco konkrétního napsat a nechceš čekat na článek, můžeš napsat na mail - beautygloss@seznam.cz

      Vymazat
    2. Ano to by bylo fantastické! Taky bych ráda viděla tvůj současný jídelníček a cvičení!!! Budu se moc těsit!!! D@

      Vymazat
  13. super recept ! ;) jinak, co je ta oranžová hromádka na fotce vedle lívanečků ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To je batátový 'puding' - rozmixované batáty s trochou kakaa, medu a kokosovým mlékem :D

      Vymazat
  14. ahoj, nedávno jsi psala, že jsi zase přidala na jídle a trochu upravila jídelníček.. myslíš že by jsi zas mohla přidat nějakej ukázkovej ? :) bylo by to moc fajn :) děkuju předem a samozřejmě nesmím zapomenout pochválit recept a super postavu! jsi fakt dobrá, je vidět, že víš co chceš a jdeš si za tím a to je jedině dobře ! ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten instagram je jenom aplikace do mobilu. Na netu to může jenom prohlížet, ale nemůžeš přidávat.

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj čože to más k tým lievančekom?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Batátový 'puding' :D Rozmixované batáty s kakaem, trochou kokosového mléka a lžící medu ;)

      Vymazat
  17. wow, tak to by mě nenapadlo, květák na sladko :)

    OdpovědětVymazat
  18. Parádní recept! kde ty nápady bereš :-O

    OdpovědětVymazat
  19. Loupání buráků je celkem zabíjačka! :D
    Jooo, fotky na instagram jdou přidávat jenom z mobilu a pěkně mě to sere. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Skvely recept na livance! Hned zitra je vyzkousim k snidani.. :) diky:))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D