úterý 29. října 2013

Posedlost

Ahoj lidi!

Nejdřív pro vás mám ''překvápko'' - na webu osvalech.cz je už další článek ode mě :D Tak pokud máte volnou chvíli (= nevíte do čeho/koho píchnout), tak si jej můžete přečíst ZDE.


Musím se vám k něčemu přiznat, dneska jsem zhřešila :/ Koupila jsem další čtvery legíny! :D Původně jsem šla do města proto, abych sehnala boty na soutěž. Ale to je prakticky nemožný tady u nás. Potřebuju černé, s uzavřenou špičkou. To toho chci tak moc?? :D Ne, mají milion bot, kromě těch, které potřebuji. Musela jsem tedy zahnat svůj žal a když jsem našla úžasně barevný legíny kus za 70 kč, nemohla jsem odolat :D Zítra čekejte fotky, toho vás neušetřím! :D


Zrovna dneska ráno než jsem šla do posilky jsem si prohlížela nějaké staré fotky. No.. to ''staré'' bych měla dát do uvozovek (taky jsem to teď udělala :D) Staré fotky jsou z doby před 5, 10 lety, ale já si prohlížela jen ty, které mám na počítači. Takže tak maximálně rok a něco zpátky. Někdy se prostě na chvíli dostanete do situace, kdy vám připadne, že nevidíte pokroky. A právě v tu chvíli se ráda podívám na svoje starý fotky a uvědomím si, jaký velký pokrok jsem za tu dobu udělala. Není to jen o tom, že se mi změnila postava, ale jak jsem psala i v článku pro osvalech.cz, změnila jsem se celá. Jasně, pokud mě sledujete už od mého ''začátku'', nejspíš pozorujete ty změny na těle, ale do hlavy mi nikdo nevidí (ani pokud máte nějaké supermoderní rentgenové brýle :P :D) Právě tam totiž proběhly ty největší změny.


Zrovna včera jsem večer mamce ukazovala zatnuté bicáky (jo jsem tragéd :D) a ona říkala, jak si živě pamatuje, jak jsem seděla na stejném místě a byla jsem sotva poloviční. Pamatuju si na ty plochý ruce (opravdu to jde, neměla jsem paže normálně kulatý po obvodu, ale byly to takový...pádla? :D), kostnatý ramena, vystouplý lícní kosti, zápěstí, které dokážete sevřít jen mezi dva prsty, a neexistující zadek (jo, opravdu může být ještě menší než ten co mám dnes :/ :D) V hlavě bylo prázdno. Nevím jak to popsat... myslela jsem vůbec na něco? Faktem je, že z té doby mám pouze takové útržkovité vzpomínky, jako by to celé bylo v mlze a jen občas se sem tam objeví záblesk světla.

Opravdu jsem taková byla? Ano. Stydím se za to? Těžká otázka, ale nejspíš taky ano. Jo, je to hrozný se stydět za svou minulost, ale člověk dělá chyby (a někdy sakra velký!) Ale my musíme být silní a dokázat minulost nechat za sebou a soustředit se na to, co se děje teď a tady. Chovat se a jednat tak, abychom si nikdy nemuseli říct ''Kéž bych to tenkrát udělal/a jinak...'' Tak se teď řídím. Každý den se snažím, abych už své minulosti nikdy litovat nemusela.


Mám velký cíle a taky dělám všechno pro to, aby se jednoho dne staly skutečností. Nejsem trpělivý člověk, ale poslední dobou mi dochází, že se trpělivosti budu muset prostě naučit. Všechno co chci a po čem toužím, to se podaří jedině pokud budu trpělivá a nevzdám se, jakmile hned neuvidím výsledky. Nespěchám na svoje tělo, už ne. Užívám si celý ten proces. Pokroky v posilovně, růst svalů, síla, rychlost, dovednost... to všechno chce čas. A právě teď jsem sakra ráda za to, že jsem takový extrémista a vždy se do všeho vrhnu na 100 %. Pokud bych nebyla tak cílevědomá, celý proces se ještě zpomalí.


Když něco chcete, nemluvte o tom. Klidně mlčte, ale začněte dělat něco pro to, abyste se dostali o něco blíž ke svýmu cíli. Nikdy není pozdě začít. Úspěch se prostě nestane jen tak, musíte na tom pracovat. Můžete být kreativní, mít skvělé nápady a plánovat si budoucnost, ale bude to na nic, pokud o tom budete jen snít ale nedělat nic pro to, aby se to stalo skutečností. Za úspěchem ostatních totiž nikdy není jen to, co si myslíte, ale daleko víc práce, trpělivosti a pevné vůle.


Ano jsem posedlá. Je posedlost špatná? Není! Pokud chcete uspět, je to potřeba. Chcete být lepší, rychlejší nebo silnější než ostatní? Musíte vynikat. A když chcete vynikat, asi k tomu nebude stačit jen to, že budete něco dělat průměrně. Jako ostatní. Musíte tomu dát víc! Potřebujete tu vášeň, která vás bude hnát dál kupředu a neuspokojíte ji, dokud své cíle nesplníte. Dokud nebudete lepší než ostatní.

Toto platí jak v životě, tak ve cvičení nebo dietě. Uspějete pokud budete odhodlaní a trpěliví. A pokud budete opravdu konat místo toho, abyste o svých snech a cílech pořád jen mluvili.

Jasně, když chcete něčeho dosáhnout, nebudete mít podporu od všech. Musíte se přestat zajímat o to, co si o vás a vašich cílech myslí ostatní. Je to je a jen vaše věc. Většina lidí žije průměrně. Nenastaví si tu laťku dostatečně vysoko a prostě životem jen tak ''proplouvají''. Ale to nemusíte být vy. Takže nenechte nikoho a nic, aby vám stál v cestě (a to nemyslím jen ve frontě na oběd). Jestli se to ostatním nezdá příliš bláznivé nebo neuskutečnitelné, tak vaše sny nejsou dost velké!


Ale největším ''protivníkem'' jste stejně pořád sami proti sobě. Vy po sobě budete chtít víc a víc. Vy se budete soudit přísněji než ostatní. Ty semínka pochybností od ostatních necháte vyrůst a zesílit, aby vás nutily pracovat ještě intenzivněji. Abyste byli rychlejší, silnější, lepší a úspěšnější. 

Nikdy jsem nechtěla být průměrná. Žít průměrně, vypadat průměrně, dělat to co ostatní. Jsem pyšná na to, že si žiju jak chci a jdu si svou vlastní cestou. Nejdu s davem. Jo ta moje cesta bude asi trochu strmější. Ale aspoň díky ní budu mít hezčí zadek.

Hold strong

32 komentářů:

  1. Jo jasně, ale někteří lidé nad tím až moc přemýšlí (já) a je pro ně hrozně těžké udělat ten první krok k většímu úspěchu. Všichni mi říkají, že úsěšná sem, že už jsem v životě dokázala hodně věcí.. Jenže pro mě je to pořád málo..
    Jinak si taky moc věcí nepamatuju z dob, kdy jsem poprvé skončila v anorexii. Je to jako mlha a každodenní stereotyp.. Nejvíc se mi vybavuje, jak jsem pořád chodila očumovat jídlo do marketu..

    OdpovědětVymazat
  2. V tom závěru se uplně vidím! Až na ten zadek teda.. :D super, máš můj obrovský obdiv :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přestože mám tvůj blog ráda a obdivuju co jsi se sebou dokázala udělat, je potřeba připomenout, že nahrazovat závislost jinou závislostí neznamená, že je to v pořádku. Občas to chce najít hranice a někteří lidé je neznají ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda, ale myslím, že tahle závislost není tak nebezpečná, jako anorexie :) být fitt a silná není špatné :))

      Vymazat
    2. "Občas to chce najít hranice a někteří lidé je neznají..." Ještě že takoví jsou! Pokud by se tohoto doporučení drželi třeba sportovci nebo vědci, tak místo v olympijském týmu by mohl kdokoli vyhrát v loterii a pořád by se svítilo loučemi... :D

      Vymazat
    3. Tohle určitě není špatná posedlost Simi, souhlasím :) Ani to nebylo tak na autorku článku, spíš jen takové malé připomenutí třeba pro mladší holky, aby si z tohoto článku nevzaly pro sebe jen to špatné. Ono být posedlá tím, že jsem fit, nebo být posedlá pohybem (což už se blíží posedlosti spousty holek, které cvičí do úmoru a sotva jí) je rozdíl :)

      Vymazat
  4. Odkud máš ty maskáčové legíny? :) Jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty jsi skvělá taky! Děkuju za takové články! Velká poklona!

      Vymazat
    2. Děkuju :) A legíny jsem kupovala myslím před měsícem v Tally Wejl (snad ten název píšu správně :D)

      Vymazat
    3. Ahoj, já je mám odsud http://www.superleginy.cz/cz/produkt/leginy-maskace.html#13914361

      Vymazat
  5. Je super, že jsi tak odhodlaná a máš pevnou vůli. Líbí se mi, že do toho dáváš srdce. Jedině takoví lidé prorazí! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle je sakra motivujici clanek.. ;-) bohuzrl patrim k tem co se nazory nechava strasne ovlivnit...

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduju tě od úplných začátků, a je opravdu neskutečné, jakou cestu jsi ušla. Cílevědomějšího člověka jsem snad nikdy nepotkala (teda ani tebe jsem nepotkala osobně, ale u tvých článků jsem za tu dloooouhou dobu strávila tolik času, že se to k tomu skoro dá přirovnat :D)

    OdpovědětVymazat
  8. Ha! Poslední veta se zadkem, like it! :-D
    Ses dobra prostě, mas můj velký obdiv a doufám ze jednou dopadnou taky tak dobře!

    Jo a to s téma leginama... Já si v lidlu sla pro jedny a odešla jsem s 3+ jedním trickem :-D

    OdpovědětVymazat
  9. "a to ne jen ve frontě na oběd" :D já se taky nechám hodně ovlivnit ostatníma, ale to je chyba :/ tvoje články mě vždycky ale dodají motivaci a to všechno, DĚKUJU ZA TO, ŽE VEDEŠ TENTO ČLÁNEK. ty fotky jsou neuvěřitelý :O nevěříla bych nikomu, kdo by mi je ukázal, že je to stejnej člověk! :D z Beauty křehotinky je Beauty CHLAP! :D :) jo a kolik asi už máš těch legín prosímtě? :D to není možný, ty si kupuješ snad každej týden troje :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ty máš nohy až do nebe :) nádherná jsii ..

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  11. Víc motivačních článků :) tohle vždycky super nakopne a dvakrát si rozmyslím jestli si dám tu čokoládku nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
  12. Máš nádherné nohy, hlavně ten kvadrák!<3 taky si jdu za svým, nikdy to nebylo ani nebude jednoduché, ale to je na tom ta výzva! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nejhezčí posledních pár podržených vět:) Parádní článek!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásně jsi to napsala, líbí se mi tvůj přístup, že se nebojíš říct, po čem toužíš a jdeš si zatím, nenecháš se ovlivnit. Děkujeme za takové krásné články plné popostrčení :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já tě hrozně obdivuju. Nestyď se za tvou minulost, protože to ti určitě částečně pomohlo k tomu, aby jsi byla tam kde jsi. Každá zkušenost je k něčemu dobrá, i když na ni po právu nevzpomínáš ráda. Nestyď se za to. Málokdo o tom dokáže takhle otevřeně mluvit a ještě méně lidí to dokáže změnit. :*

    OdpovědětVymazat
  16. Taky si někdy tak vzpomínám a říkám si, proboha.. Ale přesně, snažím se žít tak, abych toho posléze nelitovala..:-) A podle mně tahle posedlost rozhodně špatná není :-)
    Před nějakou dobou jsem ti psala mail ohledně toho článku o závislostech.. došel? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Jo došel, ale nejde mi ti na něj odepsat! Pokaždé se mi napíše že to nebylo doručeno. Nemáš přeplněnou schránku? :)

      Vymazat
  17. Sleduji tě také od začátku a moc ti fandím. Jsi skvělá a šikovná kam až jsi se dostala.
    Ještě mě napadlo - takovej názor, ale myslím to v dobrém - schovej tu podprsenku pod tou sportovní, nevypadá to hezky když ti čouhají ramínka. Když už potřebuješ i normální podprsenku pod tím sportovním trikem tak si kup tu se zkříženými ramínky, pak nikde nic vidět není.
    Sportu zdar :o)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju jak za pochvalu, tak za upozornění :D Občas ty ramínka vykouknou, to mě taky štve, budu muset pořídit nějakou s těma zkříženýma ramínkama :)

      Vymazat
  18. četla jsem ten článek na osvalech.cz... a ta tvoje poslední fotka tam je jednoduše boží!!! :)
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  19. Miluju ten tvůj přístup :) Posedlost je v tomhle směru dobrá, ať si říká kdo chce co chce. Z lidí, kteří si za svou posedlostí jdou, se stávají ti, co pak v něčem vynikají a nejsou průměrní. Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tyhle články jsou super. Vždycky mě nakopnou! Moc se mi líbí tvý názory a to jak se nenecháš ničím odradit od toho, co chceš. Jen tak dál, jsi skvělá!
    :)

    OdpovědětVymazat
  21. Bomba!! Máš stejnej smysl uvažování jako já. A ta poslední věta tomu dala korunku! :D

    OdpovědětVymazat
  22. jee ty jsi dřív byla hezká holka:(...

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D