středa 7. května 2014

I ♥ carbs..

Na tuto chvíli jsem čekala tak strašně dlouho... mňam! xD


Ok, ne zas tak dlouho O:D Lépe řečeno 3, 4 týdny. Ale i tak mi to připadalo jako věčnost! Teď si určitě říkáte ''Cooo? Ona podvádí v dietě? Vždyť má za dva týdny závody! To jako baští takový sacharidový bomby? xD'' Ne tak rychle! Vezmeme to hezky od začátku!

Před třemi týdny jsem přešla na sacharidové vlny. Množství sacharidů přijmutých za den se střídalo - 50 g/ 100 g/ 150 g / 200 g / 200 g / 100 g/ 100 g a pak zase další týden 50 g / 100 g / 100 g / 150 g / 200 g / 100 g / 100 g a podobně další týden. Když jsem od trenéra dostala plán na následující 4 týdny (ohledně stravy + tréninků), říkala jsem si, že to určitě všechno zvládnu. Trenér píše ''Hlad → okurek se slupkou/salát/kedluben''. ''Cože? Hlad? Ten jsem neměla ani nepamatuju, určitě to nebude tak zlý..'' - říkala jsem si...


Pak ale přišel první den vln, kdy z 280 g sacharidů (co jsem měla předcházející týden) přišel zdrcující pád jen na 50 g. Hlad mám hned od snídaně. Po každém jídle po odložení vidličky xD 50 g sacharidů.. to je.... prostě.. nic :D 


Věci nezlepšuje ani fakt, že můj oblíbený cottage je už taky vyřazen z jídelníčku (jako zbytek mléčných výrobků) I rajčata! A to, že ořechy nemůžu je asi jasnačka. Užuž jsem měla na tváři šibalský úsměv - jelikož mě napadlo, že arašídy jsou luštěniny a luštěniny zakázané nemám, né? :D Pak ale trenér zdůraznil, že ani žádné arašídové máslo... Můj plán nevyšel :D
Táákže denní jídelníček byl v podstatě  vejce, maso, rýže, okurky, protein, tuny BCAA xD A právě hydro protein byla asi tak moje jediná záchrana, na který jsem se těšila každé ráno a po každém tréninku :3

Jak už jsem psala několikrát, jídlo beru hlavně jako takové.. palivo. Vím, že to zní blbě, ale jím prostě hlavně abych rostla a měla dostatek síly a energie. Někdo třeba nechápe, jak můžu jíst každý den 5x denně maso s rýží a furt toho nemít plné zuby xD To by mělo znamenat, že jsem tu dietu zvládala levou zadní, no né?
Mmm, ani zdaleka né :D


2. den v posilovně - absolutně NO ENERGY. Chvilkami se málem rozbrečím, jelikož nemám vůbec sílu (xDD) Rozčiluje mě každej kdo kolem mě projde, kdo hlasitě práská činkami (ikdyž to já taky dělám žejo :D), kdo jen sedí a zírá na ostatní... Mám co dělat abych někoho nepodřízla. Naštěstí trénink všichni (i já, v rámci mezí) přežili ve zdraví. Poté co se zničená vracím domů, první věc, kterou uvidím po příchodu do kuchyně, je ''schované'' arašídové máslo nahoře nad linkou (viz. minulý článek). Fuck!


Pohled mě a arašídového másla se v tu chvíli střetnou. Kdo ví,jestli to trvalo minutu nebo půl hodiny. V tu chvíli se prostě zastavil čas. Ze záseku mě probralo až kručení v břiše (= hladové stahy, abych uplatnila svoje znalosti co se učím na testy z biologie, žejo xD), jupí, čas na.. maso a okurek! xD 


To, že ve škole nás touto dobou zrovna nešetří, asi dodávat nemusím xD Zato se mi dostává skvělé podpory od mé rodiny a blízkých! Minulý týden jsem oslavila 18. narozeniny (sto gramy sacharidů, yeah bejby!) a při každé rodinné návštěvě.. jídlo...všude. ''Dej si'', ''Ochutnej aspoň kousek'', ''Mmm to je dobrý, nechceš taky? :)'', ''Proč tady dlabeš ten okurek?'' Normálně s tímto problém vůbec nemám. Ale když jste v dietě, všechno vypadá lákavě. Jak se říká - zakázené ovoce chutná nejlépe xD V objemu nic zakázané nemám, takže mě to ochutnat nějakou buchtu nebo tak moc neláká. Ale když to mám najednou přísně zakázané... VŠECHNO A VŠECHNY BYCH SEŽRALA! xD Statečně však odolávám všem nástrahám, které na mě jdou za všech stran...


Zato moje kuchyně vypadá jak chemická laboratoř. Všude po lince jsou vyskládané papírky, na kterých si dělám výpočty, kolik gramů rýže odpovídá kolika gramům sacharidů, pak to různě dělím, následující den zase násobím. Náš učitel matematiky by ze mě měl radost :3 Trojčlenka prostě bere! :D


Tak nějak zdařile pokračuji ve vlnění. Okurky kupuji a pojídám po kilech, ikdyž mi připadne, že ten hlad ještě podporují. Přidávám fotky na své FB stránky, ke kterým mi sem tam někdo napíše, že ''ten objem vypadá dobře'' nebo ''super, jsem zvědavá jak budeš vypadat, až to vyrýsuješ! :-)''...což je moc hezké a jsem za tu chválu ráda. Avšak když máte za 3 týdny vlézt vysekaná na podium a někdo vám napíše že to je supr objem, ikdyž vy jste už v dietě... :D áááááá prostě to trochu bere vítr z plachet :D


Většina z vás už možná pochopila, kam tím vším mířím... Tento rok prostě soutěž nedám. Je to z více důvodů.


Možná to trochu vyznělo, že si na všechno stěžuju. Ale to není pravda. Chápu, že jsem si vybrala sport, se kterým jsou prostě takové věci spojené. Kdyby to bylo jednoduché, mohl by to dělat každý. Já se ráda překonávám, snažím se posouvat svoje hranice a zjišťovat, kam až to se svým tělem dokážu dotáhnout. Někdy to však nejde - tělu prostě neporučíte, aby se za měsíc zbavilo tuku, který jsem za těch pár měsíců objemu od podzimních soutěží v listopadu nabrala. Nechala jsem si na to příliš málo času a vím, že ikdybych se teď postavila na hlavu, do soutěže to nestihnu vyrýsovat natolik, abych se svou formou byla spokojená. Tím pádem bych nepůsobila sebevědomě, nevěřila bych si, a to jsou další mínusy. 

Rozhodně to neznamená, že soutěžení pověsím na hřebík! To rozhodně ne! Makám na 100 %, abych se na 100 % připravila na příští rok! Potřebuju nabrat ještě spoustu svalové hmoty, která, jak všichni víte, prostě roste pomalu. Mám rok na to, abych zapracovala na všech mých nejslabších particíh - ramena, záda, lýtka, nohy, zadek, triceps, biceps, břicho xDD Prsa jaký bych chtěla si nevybenčuju, to vím, to budu muset vyřešit nějak jinak... xD


O tom, že soutěž odložím, jsem se rozhodla už v pátek (před 5 dny).. a hned jak jsem sacharidy navýšila, všechna energie je zpátky! Nebojte, arašídové máslo má už zase nezastupitelné místo v mém každodenním jídelníčku. Rýže a ovesné vločky mi lezou i ušima. Cottage nakupuju ve velkém (jojo, to v Bille zase stoupne tržba xD) A rajčta! Božé, jak ty mě taky chyběly! :D


Vím, že se hodně z vás těšilo, že mě zase uvidí na soutěži a je mi líto, že jsem vás takto ''zklamala'' ... Ale jak jsem psala výše - udělám všechno proto, abych se suprově připravila na příští rok a fakt to stálo za to! A slibuju, že už nebudu na blog psát jen jednou za uherský rok (jak dlouho vlastně trvá? xD) Mám naplánovaných spoustu článků.. tákže čekejte na další! :D O:)


PS - při mém běsnění ve dnech s nízkým příjmem sacharidů nepřišla žádná živá bytost k újmě na zdraví!

48 komentářů:

  1. ja myslim ze se nemas za co stydet a uz vubec omlouvat:) je fajn ze to uplne nehrotis na silu a tak nak znas svoje limity a nejsme roboti. vypadas skvele a imo pristi rok to vsem natres bo ten progres od podzimu je paradni:)
    drzim palce a pb zdar:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec neva, že si letos nezasoutěžíš. Jestli to tak cítíš, tak je to správné rozhodnutí! ;)
    Budu se těšit, až tě uvidíme na pódiu příští rok. :))
    Jinak už se budu opakovat asi po všech těch miliardách lidí, kteří to napsali přede mnou :D, ale máš moc hezkou formu. Fandím ti. Jen tak dál! :))

    OdpovědětVymazat
  3. říkám si, jak někdo může vypadat líp než ty?? Vždyť si šíleně vysekaná !!! :)) Hrozná škoda, že nesoutěžíš, i když vím, jak se cítíš.. Kdybych taky necítila 100% formu, do ringu bych nevlezla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) Mám před sebou ještě spoustu práce, pak to teprve vysekám a bude to snad vypadat.. :)

      Vymazat
  4. od podzimnich soutezi mas progres jak blazen, takze drzim palce a moc hezkej clanek!
    @S.

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, i když si myslim, že bys to možná vysekala, ale jak říkáš, nebyla by to nejlepší forma, jakou víš, že můžeš mít a aspoň to do příštích závodů dovedeš k dokonalosti :) A už se těším na další články ;) P.S. poslední věta mě fakt pobavila "při mém běsnění ve dnech s nízkým příjmem sacharidů nepřišla žádná živá bytost k újmě na zdraví!" :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, konečně článek!! Jsem ráda zase za info od tebe :) A, že letos nesoutěžíš? To přece vůbec nevadí. Sama musíš vědět nejlépe, jak na tom jsi. O to lepší to bude příští rok. Beztak si ten objem užíváš nejvíc z toho všeho :D A tvoje pokroky je skvělé sledovat. Tak nás zase pořádně zásobuj informacemi! A užívej sacharidy a máslíčka! :D ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objem prostě bere, máš pravdu :D Děláš pokroky v posilce, svaly rostou, víc síly a energie, spousta sacharidů a PB... áááá ♥ :D Nové články určitě budou, musím se zase do toho psaní víc pustit :)

      Vymazat
  7. Líbí se mi, že ses rozhodla podle sebe a nepodlehla nátlaku kolem tebe. Musí být obrosvský. Vypadáš skvěle a až bude ten pravý čas, nebudeš mít na soutěži konkurenci! pozdrav PB:D;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) PB budu pozdravovat až do něj zase budu bořit lžíci :3 :D

      Vymazat
  8. Snad se budeš v objemu cítit nafůklá a bude vám to s Vojtíkem pumpovat při tréninku paží =)

    OdpovědětVymazat
  9. Alespoň se letos my (ani přítel) nemusíme loučit s tvými krásnými tvářičkami ;)
    Vlastně bys nám o něm mohla prozradit více :P Vsadím se, že soutěž odložit, ti poradil i on...
    Taky soutěží? Dietařili jste spolu nebo tě naopak provokoval objemovkou? :D
    Měj se nádherně a ať se ti jen daří a ve vztahu vám to klape :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak tvářičky se trošku zmenšily, shodila jsem 2 kila. Ale tak ono to půjde zase zpátky doufám :D
      Tak odložit tu soutěž jsem se rozhodla hlavně sama, on mě zezačátku podporoval v tom, abych to dotáhla do konce, ale pak už taky viděl, že bych to nestihla a nejspíš by to nedopadlo podle mých představ :) On nejspíš bude zkoušet soutěž na podzim v physique, uvidíme :) Ale hezky jsme si to vyměnili - on byl doteď v objemu i v době co já byla v dietě. Teď já jsem s dietou skončila a jdu zase do objemu a on začal tento týden s vlnami xD Ale on to zvládá v pohodě, narozdíl ode mě :D Neprovokoval mě, naopak mi i vařil low carb jídla a když jsem byla u něj schoval i svoje arašídový máslo aby mě to nelákalo :3 :D
      Děkuju moc, jsi zlato :) !

      Vymazat
    2. Kdy sem hodíš fotky přítele? =)

      Vymazat
  10. Když jsem ti přála k narozeninám a ty jsi mi odepisovala a psala o tom, že máš občas strach, že to do soutěže nestihneš, tak mě to v podstatě hned trklo. :) Přesto jsem se snažila ti dodat co nejvíc kuráže a říct ti, že ty, když si něco umaneš, tak to zvládneš víc než kdokoliv, koho znám. :) Každopádně je strašná blbost myslet si, že jsi někoho zklamala Nikčo. Jsi skvělá v tom, co děláš a všichni víme, jak tě to neuvěřitelně baví (vlastně nebýt tebe, sama si od činek držím dost uctivý odstup, což mi teď zpětně připadá docela dost vtipný :D) a proto pravděpodobně píšeš tenhle blog. Protože to baví tebe! A to je na tom to nejdůležitější. :) V momentě, kdy by tě to přestalo těšit (šílený sacharidový výkyvy, který stejně nepřinesly kýžený ovoce, což vůbec nevadí, protože to všem natřeš příští rok s takovou formou, že všechny bodyfitnessky preventivně popadají z pódia, když tam nakráčíš s těma NAMAKANÝMA LÝTKAMA!! :D - jo, fakt se to stane! :D vím, jak bojuješ s lýtkama tak ti říkám, že do toho roku se to fakt stane! :D) už přece vůbec nezáleží na tom, jestli tě někdo na soutěži už úplně viděl nebo ne. Jde o to, jak se cítíš ty. Takže se vůbec neohlížej na ostatní. Pokud ses na to sama necítila, jedině dobře, že jsi s tím práskla. Jak jsi sama napsala - mnohem lepší, než tam nakráčet s tím, že by sis sama nevěřila. :))
    Už se těším, až přijdeš s tím, že jdi dala metrák na dřepy .. :D S tou novou energií bych se ani nedivila .. :D Moc se těším na další zprávy a doufám, že je budeš přidávat trochu častěji, vůbec by to nikomu nevadilo :D. Moc ti držím pěsti do budoucna! :))
    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za krásnej komentář a podporu :) To s těma namakanýma lýtkama mě dostalo nejvíc, normálně jsem se tu dostala záchvat smíchu xD ale jo, budeme tomu věřit a třeba se to fakt stane a budu mít lýtka jak Káťa Kyptová :3 :D
      S těmi dřepy to určitě jednou bude, za pár let. Pokud bych napsala příští týden že jsem dala metrák na dřepy, nejspíš bych to psala z nemocnice se zlomenima obou nožek páč by mě ta váha určitě zalehla xD

      Vymazat
    2. Heej, Nikys, to přijdee! Taky sním o těch kráskách jako má Kačka :3
      Ale si úplně vyrýsovaná, máš boží břicho, ramena, záda a věřím, že i tak bys trhla super místo! Každopádně je to tvé rozhodnutí a příští rok to tam převálcuješ! :)

      Vymazat
  11. Já teda nevím, asi se v tom moc nevyznám, ale mě přijdeš v dost dobrý kondici. I když mě většina fitnessek přijde pak stejná na tom podiu, mě ty soutěže moc nebaví, ale je obdivuhodné co se sebou dokáží udělat. věřím, že když si dáš rok, tak je pak všechny rozdrtíš, věřím v to, jelikož jsi strašně cílevědomá a houževnatá. Jinak přeji vše nej k 18.narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jo! Kobečně jsi zpátky! :) Nejdříve musím smeknout klobouk před tvým skvělým tělem! :) Jsi ta nejlepší inspirace, kterou člověk může mít a já jsem svému andílkovi strážnému za tebe a tvé nakažlivé odhodlání ze srdce vděčná! :) při každém i sebemenším smutněním nad svou "formičkou" se snažím dívat se na to tvýma očima.. :) za tvé rozhodnutí letos nesoutěžit tě taky obdivuji, postaavit se tlaku okolí a poslechnout své tělo se správná věc, taky jsem v objemu, ač všichni kolem rýsují :) Teď doufám, že ti všechny ty komplimenty nevlezou do hlavy a ty budeš dál takhle v pohodě :D Měj se krásně a usmívej se ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Přeju dodatečně všechno nejlepší k narozeninám :-)
    Je hezké, že se takhle rozhoduješ jen podle sebe a ne podle toho, co se od tebe čeká :-) Příští rok budeš určitě nejlepší :-) Já na toto sice odborník nejsem, ale podle mě vypadáš skvěle už teď :-)
    Užívej si objem a máslíčka :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Niky, hlavně ať jsi spokojená a šťastná! To ostatní jde bokem :) dělej vše podle svých potřeb a citu, tak je to nejlepší. Vypadáš fantasticky a já ti strašně fandím!

    OdpovědětVymazat
  15. jupí další článek!:) těším se na další! a těším se na tu změnu za rok .)

    OdpovědětVymazat
  16. Svět fitness závodů a posilovny je svět tak trochu mimo mě, ale přesto nestačím zírat, jak jsi na sobě zapracovala a jaké odhodlání a zároveň rozumné uvažování z Tebe vyzařuje. Je skvělé, že jsi se rozhodla udělat to tak, jak Ti je to příjemné a že jsi vnímavá jak ke svému tělu, tak ke své hlavě:) Vypadáš skvěle, budu držet palce, ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  17. Zeptám se trochu mimo,máš zkušenosti s nějakými suplementy jako je tyrosin nebo pyruvát?

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadaš skvele uz rok sleduji tvuj blog moc ti fandim pis clanky makaj si jednička rada te ctu a to mam cez 30 :-) all the best

    OdpovědětVymazat
  19. I když jsem se těšila jak to vyhraješ :D tak si myslím, že jsi moc rozumná, vypadáš uuužasně, když se podívám na staré fotky, jsi borka! <33

    OdpovědětVymazat
  20. Škoda, že soutěžit nepůjdeš, protože z mého úhlu pohledu si ve skvělé formě. Vypadáš úžasně!! Když jsem viděla Tvoje břicho na předposlední fotce, tak mi upadla čelist :D fakt bomba!!
    Ale samozřejmě jde o to jaký máš ze svého těla pocit Ty.. jde jen o Tebe, o Tvůj pocit, Tvůj názor, Tvé rozhodnutí. Fandit Ti budu tak či tak :) máš můj obdiv! Takže přeji hodně pevné vůle jít si za svým :)

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadáš perfektně,člověk by řekl, že ať sníš, co sníš, všude ti to cloumá svalama :-D škoda, že nejedeš soutěžit,fakt bych se přijela podívat,ale rozumím ti, že se chceš zlepšit, postavit se tam a říct si, jsem tu a vyhraju :-D tvé články hltám neskutečně, jsem v tvých začátcích-kost a kůže a láduju se,abych se trošku vypásla. Tvé nabírací jídelníčky a výsledná forma mi dost dávají! Good luck! Dash

    OdpovědětVymazat
  22. Zklamala? Vůbec! Porad mas jednu z nejhezčích a nejvysekanejsich postav!! Budu ti fandit ted, za měsíc, příští rok, kdykoliv!! :-)
    Uzivej maslicka! :-D

    OdpovědětVymazat
  23. to je škoda že nejdeš do toho.. těšila jsem se jak krásně budeš vyrýsovaná,.. u tebe jsou ty svaly vidět pořád.. půjdeš tedy na podzim nebo až příští jaro?

    OdpovědětVymazat
  24. Já vždycky zírám, jak krásně vypadáš.
    Doufám, že na další soutěži ti budeme moci držet palce. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Podle mě bys jim tam stejně natrhla p****e, ale naprosto chápu, že když se na to necítíš, nejdeš do toho. Však on ten rok uteče jako voda :).

    OdpovědětVymazat
  26. Jeee, konečně zase článek! :)
    A myslím že to vůbec nebylo špatné rozhodnutí, není kam spěchat, uteče to rychle a pak tam z tebe všichni padnou na prdel! (což by se podle mě stalo tak jako tak:D ale hlavní je, aby sis ty sama byla 100% jistá a sebevědomá)

    OdpovědětVymazat
  27. Supeeer,že bude více článků :-) Je to pro mě taková trošku motivace, všechny moje kamarádky jsou knedle a nemám se o svých aktivitách s kým pobavit, tak alespoň ráda čtu ty tvoje :-)

    OdpovědětVymazat
  28. To je fajn, že budeš častěji přispívat. Nic si z toho Niki nedělej. Není důležité jestli se soutěže zúčastníš letos nebo příští rok, důležité je, aby jsi byla spokojená a cítila se dobře. Není dobrý to na prkna honit za každou cenu. Vypadáš skvěle, fakt ten progress je obrovský a fakt jsi od podzimu hodně narostla. Držím Ti palce, ať se cítíš dobře, vymakáš co chceš a příští jaro sesbíráš všechna zlata:)

    OdpovědětVymazat
  29. Proč dáváš tu "tunu BCAA"? Purinový aminokyseliny dost vyplavují inzulín. Pak se není čemu divit, že máš dost hlad. Jinak občas sleduji některé tvé recepty, jen tak dál, forma taky moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že hlad by měla tak jako tak, když je zvyklá na nevím kolik 300- 400 ?sachrů denně a pak skok na 50, jako kdo by ho neměl? :D

      Vymazat
  30. Ahoj,
    chci se zeptat Tebe nebo Tvého trenéra, jestli je vhodné držet vlnění, když chci zhubnout, ale nejsem kulturistka - moc neposiluju?

    Každý to zkouší, ale nikde se nepíše, zda je to účinné jen pro kulturisty nebo i pro ty ostatní.
    Chtěla bych rychle zhubnout, ale neztratit svaly, ale zase se trochu bojím jojo efektu u této diety.

    A jak dlouho se kdyžtak má (nebo spíš může) držet?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky :) Sacharidove vlny jsou určitě účinné jak pro ty co se chystají na soutěž, tak pro "normální" lidi co se chtějí zbavit nějakýho toho tuku navíc ;) Rozdíl je v tom ze ty to nemusíš mít tak "drasticky" jak lidi pred soutezi, kteří vetsinou vyřazují i mléčné výrobky, sladidla apod. A tim, že ty sacharidy nedrzis trvale nízko, ale vlníš je (mas i dny s vyšším příjmem sacharidu) bys nemela přicházet o svalovou hmotu (pokud budes samozřejmě bilkoviny držet na hodnote tak do 2 g na 1 kg tělesné váhy) + je vhodné pri nich užívat pred a po (klidně i během) treninku bcaa ;) Taky bych doplnila, ze ve dnech kdy mas nižší příjem sacharidu (cca pod 100-150 g) bych navýšila příjem tuků (ořechy, cela vejce, arašídové máslo, avokado..) a naopak ve dnech kdy sacharidu přijímáš vic ty tuky trochu sniž ;)

      Vymazat
    2. Vlny můžeš držet klidně dlouhodobě. Po par měsících si dat třeba chvilku pauzu, jist "normálně" (ale zdravě a množství bílkovin, sacharidu a tuku, kolik mas na svou váhu a výšku a pohybovou aktivitu), abys tělu dala trochu pohov, pak klidně zase začít s vlnami, podle toho jak budes spokojena se svou postavou ;) Jojo efektu se bát nemusíš, pokud ty vlny pojedeš správně a nebudeš je mít příliš drastické a po jejich ukončení budes příjem navyšovat pomalu (třeba každy tyden přidávat 50 g sacharidu az se dostaneš na nějakou rozumnou hodnotu, na které budes svou váhu udržovat ;))

      Vymazat
  31. Prosím Niki, chci nabrat svalovou hmotu na nohách, líbí se mi takové ty macany :D a jelikož ti to tak roste, chci se tě zeptat na trénink, stravu vím, ale spíše by mě zajímal trénink, jaký máš na nohy v objemovce? kdybys to mohla popsat a tak, prosím prosím

    OdpovědětVymazat
  32. Myslíš, že je nutné při vlnách vyřazovat ovoce, pokud člověk nechce soutěžní formu, ale zároveň chce aby ty svaly byly trochu vidět?

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Niki,
    v první řadě ti chci napsat, že tě obdivuju jak jsi se úspěšně dostala z anorexie.. jseš opravdu úžasná!
    Chtěla bych se tě zeptat co si myslíš o mým jídelníčku a poprosit tě o zhodnocení nebo něco podobnýho prostě. Mám 41kg a 167cm... A snažím se dostat z anorexie.. Předem ti moc moc děkuji...

    Takže příklad jídelníčku ze včerejška

    Snídaně 6:30 - 10g ovesných vloček, 50ml mléka, 10g ořechů ( arašídy, mandle, kešu, lískáče, para), 100g jahod, rozinky 10g = z toho si dělám kaši
    Oběd 14:00 - 100ml porkové polévky, 40g filé na pánvi s 100g rajčat
    Svačina 17:30 - pomeranč
    Večeře 20:30 - bílý jogurt Olma 150g, jablko, 100g jahod, ořechy 20g, kokos 20g, sušené ovoce 20g

    Opravdu ti moc moc děkuju za zhodnocení nebo aspoň jestli řekneš co je blbě a co dobře... :)

    Dnešní je zatím takový:
    Snídaně 6:30 - 2x pufovaný pšeničný chlebíček a na ně jsem si dala 20g banánu, 10g másla, jahoda, 5g marmelády
    Oběd 14:00 - 100ml porkové polévky, 50g filé, 100g zeleniny
    Svačina 17:00 - teprve bude, ale asi jablko
    Večeře 20:30 - bude asi to co včera... možná něco pozměním něco nechám, ale v poslední době jsou ty večeře podobný :)

    OdpovědětVymazat
  34. to je strašně malinko, 10g vloček? vžyť když to porovnáš s přibíracím jídelníčkem Beauty, tak je to uplný nic, přidej! :)

    OdpovědětVymazat
  35. Dobrá práce, závidím ti tvoji výdrž!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D